Vind hier het keuzemenu van de klantenservice van KPN

Er is bijna niets zo irritant als een internetstoring. De klantenservice van KPN kan u helpen als u vragen hebt over een dergelijke storing. Voor al deze specifieke vraagstukken zijn er aparte afdelingen van de klantenservice van KPN opgericht. U kunt direct doorverbonden worden als u de juiste nummercombinatie kent. Dan treft het dat u even op www.deklantenservice.nl kijkt want we hebben deze combinaties geheel voor u uitgeschreven. U hoeft niet langer naar een geautomatiseerde stem te luisteren en u bespaart op uw mobiele kosten. We hopen dat we een klein beetje helpen om u snel in contact te brengen met de klantenservice van KPN. Wist u bijvoorbeeld dat er verschillende nummers zijn die u in eerste instantie kunt bellen? Daarom is het verstandig om even op onze website te kijken zodat u in een oogopslag kunt zien welke klantenservice van KPN u moet hebben voor:

  • Vragen over uw abonnement,
  • Als u een abonnement wilt afsluiten,
  • Of juist een abonnement wilt opzeggen,
  • Of technische vragen over uw modem of router hebt.

Dankzij onze website weet u direct welke code u kunt gebruiken om de juiste klantenservice aan de lijn te krijgen.

De klantenservice van KPN helpt u bij het afsluiten van uw abonnement

Zoals we daarnet al zeiden zijn er een aantal nummers voor de klantenservice van KPN. Zo kunt u het hoofdkantoor bellen en is er een nummer voor internet, bellen en televisie. Bent u in het buitenland en hebt u hulp nodig? Ook dan is er een apart mobiel nummer dat u kunt bellen zodat u voor een lokaal tarief internationaal kunt telefoneren. Hopelijk bent u tevreden over de klantenservice van KPN. Wij vernemen dit graag van u en geven u de gelegenheid op onze site om uw genoegen uit te spreken. Dat doet u door hen een rating te geven in de vorm van sterren. U helpt hier andere potentiële bellers mee omdat ze dan weten wat ze mogen verwachten qua service van de klantenservice van KPN. Overigens kunt u ook een e-mail sturen. Als u niet zo van telefoneren houdt, of als er geen haast bij is dan is dat een prima idee. Zeker als u een uitvoerige klacht, opmerking of vraag hebt, want dan kan de klantenservice van KPN de tijd nemen om u een uitgebreid antwoord te sturen. Ook deze gegevens staan vermeld op onze handige website.

We staan 7 dagen per week voor u klaar

Het is daarom niet zo vreemd dat u af en toe vragen hebt aan de klantenservice van KPN want dit bedrijf speelt een belangrijke rol in ons dagelijks leven. We hopen dat we kunnen bijdragen om dit contact vlekkeloos te laten verlopen. Hebt u trouwens vragen aan ons? Dan kunt u ons speciale telefoonnummer bellen dat u op vrijwel elke pagina rechts bovenaan deze website vindt. Ook onze klantenservice staat voor u klaar. Misschien ontbreekt er in uw ogen een bedrijf op onze site. Of misschien hebt u ons op foutjes betrapt. Dergelijke positieve feedback is voor ons erg nuttig omdat we daarmee onze service kunnen verbeteren. In principe kunt u deze website beschouwen als een moderne variant van de Gouden Gids. We beschikken over het grootste keuzemenu database van heel Nederland. U vindt er contactgegevens en geheel uitgeschreven menu’s van diverse bedrijven zoals banken, verzekeraars, bouwmarkten en nog veel meer. Vergeet ons daarom niet te bookmarken want vanaf nu hoeft u nooit meer die eindeloze bandjes af te luisteren. Hebt u trouwens het idee dat er een bedrijf ontbreekt? Laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten.