Snel je schadeauto verkopen via inkoopschadeauto.nl

Een auto verkopen is soms al moeilijk genoeg, maar een schadeauto verkopen is natuurlijk helemaal een drama. Het is in ieder geval een drama wanneer je de auto zelf aan particulieren probeert te verkopen. Het is immers een schadeauto en mensen denken dan al snel dat een auto niets meer waard is. Als je je auto dan op marktplaats zet, dan krijg je allemaal onzinnige biedingen. Dit geldt overigens ook voor auto’s die niet beschadigd zijn. De potentiële kopers zijn in de regel mensen die gewoon zo goedkoop mogelijk een auto willen kopen. Dus of je auto nu 10.000 euro waard is of 20.000 euro, je zult altijd biedingen krijgen van 500 of 1000 euro. Dat is uiteraard een verspilling van je tijd. Daarnaast heb je te maken met ‘kritische’ mensen die bij je thuis komen om de auto te inspecteren. Ook als je al een redelijk bedrag hebt genoemd als minimumprijs en ook als dit bedrag al ver onder de waarde van de auto ligt, dan nog zullen de bezoekers proberen af te dingen. Ze zien her en der een krasje en menen dat je daarom de prijs nog eens met 100 euro moet verminderen. Nu kan het zo zijn dat je de perfecte autokoper ontmoet die jou meteen het vraagbedrag geeft en de auto meeneemt. Maar de kans op een dergelijke autokoper is zeer klein. Daarom kun je je schadeauto veel beter verkopen via inkoopschadeauto.nl. Je vermijdt het hele gedoe wat hierboven is beschreven als je kiest voor inkoopschadeauto.nl. Je hebt ook niet te maken met dagen, weken of zelf maanden waarin je probeert om je schadeauto te verkopen. Als je de schadeauto aan inkoopschadeauto.nl aanbiedt, dan ben je binnen een paar dagen van je auto af. Als je akkoord gaat met het bod natuurlijk. Alles is vrijblijvend, dus als je meent dat je je schadeauto kunt verkopen voor een hoger bedrag, dan ben je vrij om het bod van inkoopschadeauto.nl af te wijzen. Maar houd er wel rekening mee dat het een professional is die de auto komt bekijken en die de restwaarde bepaald. Dus het bod is altijd realistisch. Mocht je er toch meer voor kunnen krijgen, dan betaalt de koper eigenlijk teveel voor je auto. Dus als je je schadeauto wilt verkopen op een vertrouwde en eerlijke manier, dan ben je bij inkoopschadeauto.nl zeker aan het juiste adres.

Je schadeauto verkopen in heel Nederland

Als je je schadeauto wilt verkopen, dan ben je nogal gebonden aan de geïnteresseerden in de nabije omgeving. Mensen gaan niet snel het hele land doorkruisen voor een bezichtiging die misschien op niets uitdraait. Daar hoef je je bij inkoopschadeauto.nl geen zorgen over te maken. Je hoeft je schadeauto dus niet naar een garage te brengen. Het maakt daarom ook niet uit waar je woont in Nederland. Je kunt contact opnemen met een medewerker van Sin en vervolgens kun je een afspraak maken. Daarna komt er iemand langs om je auto te inspecteren en op basis van de staat van de auto zal deze persoon een realistisch bod uitbrengen. Mocht je akkoord gaan, dan zullen de medewerkers van Sin de auto op komen halen. Je hoeft dus nergens naar toe om je schadeauto te verkopen. Je kunt alles regelen vanuit je eigen luie stoel.

Contact met Sin

Mocht je je schadeauto willen verkopen, dan kun je op drie verschillende manieren contact opnemen met Sin:

• Allereerst kun je gebruik maken van het contactformulier. Het formulier vind je op de website van Schadeauto Inkoop Nederland.
  • Je kunt ook een email sturen naar info@inkoopschadeauto.nl.
  • Tot slot kun je natuurlijk ook altijd even bellen.