De klantenservice van KPN kunt u via ons nu wel heel erg snel aan de lijn krijgen

Wilt u de klantenservice van KPN snel te pakken krijgen? Dan is er één ding dat u juist niet moet doen en dat is de klantenservice van KPN bellen via het nummer dat u op de site van KPN kunt vinden. Ten eerste vindt u er diverse nummers. Bijvoorbeeld voor particulieren, zakelijke nummers en het nummer van hun hoofdkantoor. Ten tweede staat u lang in de wacht, moet u zich laten doorverbinden en is het nog maar de vraag of u dan bij de juiste afdeling van de klantenservice van KPN uitkomt. Maar waar moet u dan wel zijn? Bij klantenservice.support natuurlijk. Want u vindt er slechts één heel kort nummer bestaande uit vier getallen: 1840. Dat is ons universele telefoonnummer zullen we maar zeggen. U krijgt vrijwel direct iemand van onze klantenservice aan de lijn dus nog niet de desbetreffende klantenservice van KPN die u moet hebben. Wij luisteren kort naar uw vraag of opmerking, houdt het gerust algemeen als het te persoonlijk is, en laat u door ons direct doorverbinden met de juiste klantenservice van KPN! Dat scheelt enorm veel geld. Ook al betaalt u 90 cent per minuut, u belt met ons nooit langer dan dat ene minuutje. Terwijl u door direct te bellen vele minuten naar vervelende muziek moet luisteren omdat u moet wachten en nog eens wachten. Klinkt u dat nu al als muziek in de oren? Dan is het ook goed om te weten dat u via dit korte nummer ook allerlei andere grote bedrijven in het land kunt bereiken. Tel uit uw winst, letterlijk en figuurlijk en sla dit nummer nu direct op in uw smartphone.

De klantenservice van KPN nodig? We verbinden u vrijwel direct door

Niet alleen kunnen we u het juiste nummer voor de klantenservice van KPN dicteren, we kunnen u aldus ook doorverbinden. Wilt u hen liever via een andere manier bereiken? Lees dan onze pagina op onze website even door. u vindt daar namelijk alle communicatiemogelijkheden met dit telecombedrijf. Komt u er toch nog niet helemaal uit? dan kunt u ook met ons bellen zodat we het u mondeling kunnen uitleggen.

  • Zo kunt u hen doorgaans ook mailen, zowel via uw eigen mailcliënt als via het online contactformulier,
  • Daarnaast kunt u hen via de sociale media een berichtje sturen. Denk aan Facebook, Facebook Messenger en Twitter,
  • En natuurlijk kunt u er langsgaan. Er is vast en zeker een filiaal van dit bedrijf bij u in de omgeving gevestigd. Bel ons en dan zoeken we het samen even uit.

Het prettige aan de klantenservice van KPN is misschien nog wel dat ze daadwerkelijk 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u klaar staan, ook op feestdagen. U wilt immers nooit zonder telefoon, televisie en/of internet zitten. Dergelijke storingen wilt u zo spoedig mogelijk melden zodat ze het binnen enkele uren hopelijk hebben opgelost.

Ook andere bedrijven kunt u via de centrale snel bereiken

Wilt u liever Tele 2, T-Mobile of Telfort een bericht sturen? Ook dan moet u absoluut even met ons nummer bellen want ook hun klantenservices kennen we op ons duimpje. U kunt het bedrijf ook opzoeken via de ingebouwde zoekbalk. Wij willen tevens graag weten hoe u hun service hebt ondervonden. Werd er goed naar u geluisterd en is het probleem direct aangepakt? Laat een recensie onderaan de pagina achter en geef tevens een rating. Daar kunt u toekomstige bellers absoluut mee helpen en ook wij weten dat zeker te waarderen.

Lees meer…